Χρόνια τώρα είμαστε συνειδητά καταναλωτές βιολογικών προϊόντων. Η ενασχόλησή μας λοιπόν με τη βιολογική μελισσοκομία εδώ και τέσσερα χρόνια ήταν κάτι απόλυτα φυσιολογικό. Και αφού παρήλθε ο οριζόμενος εκ του κανονισμού χρόνος και ήμασταν πια έτοιμοι να παράγουμε πιστοποιημένα βιολογικά μελισσοκομικά προϊόντα, δύο ζητήματα μας προβλημάτισαν.
Το πρώτο είχε να κάνει με τη συσκευασία των προϊόντων.Δηλαδή για να ακριβολογούμε με την ποιότητα της συσκευασίας. Αυτό το λύσαμε εύκολα με τη βοήθεια δύο φίλων  χημικών τροφίμων, τους οποίους και ευχαριστούμε δημόσια μέσα από την ιστοσελίδα μας.
Το δεύτερο είχε να κάνει με την τιμή που θα είχε το προϊόν στο ράφι. Μας είχε προβληματίσει ένα άρθρο δημοσιογράφου σε μεγάλη αθηναϊκή απογευματινή εφημερίδα(το οποίο και παραθέτουμε). Ο δημοσιογράφος έλεγε (καταναλωτής όντας και ο ίδιος βιολογικών προϊόντων) ότι είναι υψηλές οι τιμές στην Ελλάδα και ότι έχουμε μεγάλες διαφορές στις τιμές με άλλες χώρες της Ευρώπης.
Ερχόμενοι στη θέση του καταναλωτή σκεφτήκαμε ότι μία διαφορά στο ράφι γύρω στο 30% μεταξύ συμβατικού και βιολογικού προϊόντος θα ήταν λογική. Συμπιέσαμε λοιπόν το κέρδος μας εμείς και το κόστος ( και θέλουμε να μας πιστέψετε ότι η βιολογική μελισσοκομία έχει υψηλό κόστος τόσο από άποψη υλικών και μετακινήσεων όσο και από άποψη απόδοσης της κυψέλης και ενδεικτικά μόνο να αναφέρουμε ότι το συμβατικό φύλλο κηρήθρας έχει 0,50 ως 0,60 το ένα ενώ το βιολογικό φύλλο έχει 1,12 ως 1,40 το ένα ) και έτσι βγαίνει στο ράφι ένα προϊόν που θέλουμε να πιστεύουμε ότι είναι προσιτό στον καταναλωτή. Αν σκεφτούμε ότι ένα καλό συμβατικό ελληνικό μέλι στο ράφι έχει τιμή από 11 μέχρι 16 ευρώ ανά κιλό, τότε η τιμή των 13-14 ευρώ στο ράφι  είναι λογική για ένα μέλι, προϊόν βιολογικής μελισσοκομίας.
Το άλλο θέμα είχε σχέση με τα προϊόντα MELISENS τα οποία και διαθέτουμε στην ελληνική αγορά. Οι περισσότεροι Έλληνες πίστευαν και πιστεύουν ότι ένα προϊόν έχει σχεδόν  διπλάσια τιμή στην Ελλάδα απ’ ότι στο εξωτερικό. Εμείς πιστεύουμε ότι όλα αυτά είναι θέμα δικό μας, δηλαδή των ντόπιων αντιπροσώπων. Δηλαδή, παίζει ρόλο τι συμφωνία έχεις κάνει με την εταιρία, πως πληρώνεις και πόσο θέλεις να είναι το κέρδος σου. Έτσι, η διαφορά στην τιμή ενός προϊόντος της MELISENS ( κάνοντας τη διαδρομή από τις κεντρικές αποθήκες της εταιρίας από τη Γαλλία και μέχρι να φτάσει στο ράφι του καταστήματος στην Ελλάδα και να το αγοράσει ο Έλληνας καταναλωτής) είναι κοντά στο 40%, ποσοστό απόλυτα λογικό αν υπολογίσουμε μεταφορικά, αποθήκευση προϊόντων, ενσωμάτωση ΦΠΑ, δίκτυο διακίνησης, εφορία και το κέρδος του καταστήματος. Προτιμήσαμε να συμπιέσουμε εμείς όλοι το κόστος και το κέρδος μας για να είναι το προϊόν προσιτό στον καταναλωτή και θέλω να πιστεύουμε ότι το έχουμε καταφέρει. Τελικός όμως κριτής θα είναι ο Έλληνας καταναλωτής. Αυτός και μόνο αυτός  κρίνει την ποιότητα, την αξία και την αποτελεσματικότητα ενός προϊόντος. Όλα τα άλλα είναι θεωρίες και με τις θεωρίες δεν πείθεται ο καταναλωτής.